Reklamace a vrácení zboží
Jsme tu pro vás, aby byl nákup u nás vždy bezstarostný. Pokud s něčím nejste spokojeni nebo vám dorazilo poškozené/nekompletní zboží, rádi vám pomůžeme situaci vyřešit.
Reklamace:
Pokud je zboží vadné nebo nekompletní, kontaktujte nás prosím co nejdříve na info@myrkl.cz. Uveďte číslo objednávky, popište problém a pokud můžete, přiložte i fotografii. Společně to rychle vyřešíme.
Vrácení zboží:
Pokud si nákup rozmyslíte, můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho doručení. Zboží by mělo být nepoškozené a v původním obalu. Napište nám na info@myrkl.cz a poradíme vám, jak vrácení probíhá.
Chceme, aby pro vás bylo všechno co nejpohodlnější, a proto brzy spustíme odesílání objednávek přímo ze skladu v České republice. Také vrácení zboží bude možné řešit na české adrese - nic nebude třeba posílat do zahraničí. Pokud byste narazili na jakoukoliv situaci, kterou je potřeba vyřešit, stačí nám napsat (kontakty najdete níže) a uděláme vše pro to, aby to pro vás bylo co nejjednodušší.
Důležité informace:
-
V případě reklamace zboží doporučujeme kontaktovat nás nejpozději do 30 dnů od doručení.
-
Peníze za vrácené nebo reklamované zboží vracíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od vyřešení reklamace nebo přijetí vráceného zboží.
-
V případě dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na info@myrkl.cz.
Děkujeme, že nám důvěřujete a nakupujete právě u nás. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme s jakýmkoliv problémem.